ارسال و بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ارنتک بوده است و سایت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولات کنترل از راه دور دارای گارانتی اصالت ، سلامت فیزیکی و کارکرد مناسب هستند و ایران آی او تی 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

  • دستگاه ردیاب امواج و موبایل شامل ضمانت بازگشت نیست و خریدار می تواند از ضمانت کیفیت و تعویض رایگان یکساله این دستگاه استفاده نماید.

 

 ارنتک  تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می کند. ما مطمن هستیم که شما حساسیت خاصی برای ارسال و تحویل کالای خود دارید و این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم.

ارسال  خارج از شهر تهران:

برای مشتریان عزیز شهرستان، کالاهای سبک از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس، باربری های مجاز و یا دیگر همکاران  ارنتک به دست شما خواهد رسید.

ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد.

در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر 2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد.

شما هنگام ثبت سفارش می توانید آدرس تحویل مرسوله را وارد کرده و یا آن را تغییر دهید. آدرس تحویل به همراه وزن مرسوله و نوع سرویس حمل، تعیین کننده کرایه حمل شما می باشد. کرایه حمل ممکن است با توجه به آدرس تحویل شما تغییر کند. برای مثال تحویل در شهر تهران با تحویل در شهریار کرایه حمل متفاوتی دارد.

ارسال در محدوده شهر تهران:

در حال حاضر ارسال کالا در محدوده شهر تهران از طریق پیک  ارنتک  و بصورت رایگان می باشد. ما همواره تلاش می کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان   ارنتک، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت.


شرایط برگشت و تعویض

اولین هدف  ارنتک رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت و تعویض کالا تا 7 روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان ارنتک تماس بگیرید. تیم ما اطلاعات شما را ثبت کرده و طی تماس مجدد با شما یک کد بازگشت کالا (یا return ticket) برای کالای مورد نظر را به شما اعلام می کنند. این کد را به همراه دیگر اطلاعات لازم و شماره حساب خود در فرم بازگشت کالا پر کنید و طبق همان بسته بندی اولیه از طریق پست پیشتاز برای ما ارسال نمایید. درصورتیکه پست پیشتاز به شما فاکتور عرضه می کند، لطفا فاکتور مربوطه را نیزداخل بسته بندی قرار دهید.

پس از ارسال کالا، کارشناسان  ارنتک کالای بازگشتی شما را جهت صحت کالای برگشت داده شده، بررسی خواهند کرد.

فرایند تعویض کالا از لحظه دریافت توسط   ارنتک   2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید. در صورت موجود بودن و تمایل شما امکان تعویض و یا تعویض با کالای دیگر برای شما امکان پذیر است.

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.

توجه: مبنای پرداخت هزینه های بازگشتی برچسب الصاقی پست پیشتاز روی جعبه می باشد.

 


شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

 اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به ارنتک  اطلاع داده شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا  ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

 

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

 وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ارنتک  از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 -  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ارنتک  از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات ارنتک اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است

          لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ارنتک  اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ارنتک  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش  ارنتک  ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به  ارنتک   بازگردانده شود.

 

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

 

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش  ارنتک  جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل – ریموت – باطری – دفترچه راهنما – کارت گارانتی – کارت بیمه – بند -  قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با  ارنتک تماس بگیرید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش  ارنتک  برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ارنتک  است.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان  ارنتک ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

   پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 

کارشناسان خدمات پس از فروش ارنتک  ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان  ارنتک  تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ ارنتک  بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، ایران آی او تی تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و ارنتک در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ارنتک ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارنتک است.

 

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

 

با شماره تلفن 88691923 (021)  و 77264891 (021)خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.

 

 
ارسال رایگان محصولات در تهران
در حال حاضر ارسال کالا در محدوده شهر تهران از طریق پیک و بصورت رایگان می باشد. برای مشتریان عزیز شهرستان، محصولات از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس، باربری های مجاز ارسال خواهد شد.
 
پشتیبانی مشتریان
پشتیبانی مشتریان با کادر مجرب و متعهد برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز.
 
یکسال ضمانت کالا و گارانتی تعویض
ما به کیفیت محصولات شرکت ایمان داریم. برای اطمینان خاطر خریداران محترم کلیه محصولات دارای یکسال گارانتی تعویض رایگان می باشند.